ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Thu May 23 17:26:37 CEST 2002

On 23 May, Stepan Kasal wrote:
> Chapu spravne, ze TeX si umi precist versi a datum z toho radku
> $Id: nahore? That'd be really cool!  (Almost as cool as a
> speaking frog!)

Nevím, jak s tou žábou, a $Id:$ číst neumí (respektive jsem se o
to nikdy nesnažil), ale můžeš používat jiné keywords než $Id:$ a
pak třeba tohle (mimochodem je to z UK FAQ; z toho co je na webu
-- TeXLive 6.0 ani tetex na RH7.0 to tam nemaji) funguje:

   \def\RCS$#1: #2 ${\def\RCS#1##1{##1}}
   \RCS $Revision: 1.3 $
   \RCS $Date: 2002/05/22 17:47:02 $

a pak nekde pouzit \RCSDate nebo \RCSRevision (ale to makro \RCS
píšu jenom po paměti, protože jsem si natáhnul balíček rcs.sty,
který umí tohle taky a navíc má ještě hezky udělané parsování
data, takže mi z \RCSDate nevyleze "2002/05/22 17:47:02", ale
hezky datum ve formátu stejném jako má \today).

	Pokoj Tobě!

		Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

Give your heartache to him. (1Pt 5,7; Mt 11:28-30)