ANNONCE: manuscript 1.0 [Was: Re: Dalsi zvrhlost]

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Thu May 23 17:26:10 CEST 2002

On 23 May, Zdenek Wagner wrote:
> Za touto casti byl kod, ktery nastavil vse potrebne pro tisk
> manualu a nacetl sam sebe. Pri prejmenovani na *.sty \endinput
> zpusobil konec nacitani, pri tisku dokumentace byl uvnitr
> prostredi macrocode, takze se vytiskl "verbatim".
>
> Nikdy to vsak nemely vsechny baliky...

Asi jsem něco nepochopil, ale když jsem dělal ten balíček, tak
jsem měl před sebou Kopku,Dalyho (1995) a opajcoval jsem to podle
příkladu na str. 377-9.

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

A woman without a man is like a fish without a bicycle.
Therefore, a man without a woman is like a bicycle without
a fish.