pdflatex a eps grafika (delsi povidani)

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Tue May 21 18:40:34 CEST 2002

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Je fakt, ze bitmapove fonty v pdf nejsou to prave, ale je pravda, ze je to
> "vlastnost" pdf, v zasade neni duvodu, aby napr. na obrazovce bitmapy byly
> horsi nez vektory.

Moje zkusenosti jsou opacne. Vysvetluji si to tak, ze u vektoroveho fontu
program vi, ze se jedna o spojitou krivku, a pohlida si, aby se treba
"netrhala", zatimco pokud ma bitmapu, tak tohle nemuze vedet, takze
zobrazeni v malem rozliseni se muze dost pokazit.

Jinak je obecny problem s tim, ze pri prepocitavani bitmapy na jinou
nepresnosti vyrazne narustaji, coz se da resit velkym rozlisenim (nekde jsem
videl implicitne 8000 dpi), cimz ovsem narusta objem dat...

J. Tkadlec