pdflatex a eps grafika (delsi povidani)

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Tue May 21 18:28:51 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Zdenek Wagner wrote:

> Mam grafy funkci, tedy v zasade nekolik celkem jednoduchych krivek (nebo
> dokonce primek). Obrazek ma velikost A4 a pocitam s osvitem, tj. 2400 dpi.
> Je barevny. Vektorova podoba bude malicka, zatimco bitmapa bude hruzne
> velika. Vzhledem k povaze obrazku bude nutne vypnout ztratovou JPEG

No jasne. Nicmene co se pisem tyce, ty se generuji pro kazde rozliseni
extra (napriklad z mf zdroju), a pak bych rekl, ze je jedno, zda-li mam
bitmapu ve 120dpi a placne mi ji na obrazovku xdvi, nebo vektory, ktere mi
tam vykresli acrobat. Problem je, ze to vykreslovani bitmap fontu jde u
pdf nejak spatne.

> kompresi (ta se hodi na fotky, nikoliv na grafy). A kdyz si to nekdo bude
> chtit jenom prohlizet na obrazovce, stejne bude muset cekat, az se to
> nakresli. Bude li to vektorove, bude to stejne rychle fungovat jak pri
> zobrazeni, tak pri osvitu. Navic se pri osvitu vse vyrastruje optimalne
> podle vlastnosti osvitky. Pri vlastnim rastrovani do PNG nebo jineho
> formatu jsem jiz urcite informace nevratne ztratil.

I kdyz to vyrastruji to tech 2400dpi? I kdyz ano, pak bych rekl ze to
nevadi, nebot stejne to nejsem schopen osvitnou lepe. Ledaze by treba rip
s tou bitmapou zachzel nejak divne a vysledek by byl horsi, nez kdyby
rastrovani provadel sam.

Ale zeptam se jeste jednou, jestli jiz opravdu jde prevadet eps do pdf,
aniz by bylo nutne provadet nejake rastrovani.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha