pdflatex a eps grafika (delsi povidani)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue May 21 18:45:23 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Ondrej Koala Vacha wrote:

> No jasne. Nicmene co se pisem tyce, ty se generuji pro kazde rozliseni
> extra (napriklad z mf zdroju), a pak bych rekl, ze je jedno, zda-li mam
> bitmapu ve 120dpi a placne mi ji na obrazovku xdvi, nebo vektory, ktere mi
> tam vykresli acrobat. Problem je, ze to vykreslovani bitmap fontu jde u
> pdf nejak spatne.

Pri rastrovani se bere v uvahu hinting. Pokud je bitmapovy font pripraven
pro jine rozliseni, muze to dopadnout velmi spatne.

> I kdyz to vyrastruji to tech 2400dpi? I kdyz ano, pak bych rekl ze to
> nevadi, nebot stejne to nejsem schopen osvitnou lepe. Ledaze by treba rip
> s tou bitmapou zachzel nejak divne a vysledek by byl horsi, nez kdyby
> rastrovani provadel sam.

Hlavne budete zbytecne prenaset veliky soubor a muzete mit za urcitych
okolnosti problemy s pameti, ktere u vektorove podoby nebudou.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/