pdflatex a eps grafika (delsi povidani)

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Tue May 21 18:01:15 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Lubos Kloc wrote:

>    Na Vasi odpovedi mne nevadily ani tak ty zminovane formulacni
> jemnosti, ale to ze doporucujete prevod do PNG, TIFF, PDF ....
> jako kdyby to bylo jedno. Pokud je v tom EPS bitmapa, tak to skutecne
> vicemene jedno je, ale pokud je EPS vektorovy, pak prevod
> (ve vektorovem tvaru) do PDF je neco dost jineho nez
> vyrastrovani do PNG ci TIFF.

Je, pokud je prevod dobry. Je? Priznam se, ze to tak nesleduji, nebo lepe
gs na zacatku zobrazoval pdf tak odpudive... pokud ted umi prevadet
vektory esp-pdf sem a tam, pak to jiste rozdil je. Ale nejsem si jist, zda
je tak moc velky mezi tim, jesti bitmapu dodame, nebo ji rastruje
rip. Pred nedavnem nejaka diskuse na toto tema sla, ale uz mi vypadlo,
zda-li se tam presne toto probiralo. Jinak receno: radeji si eps kvalitne
prevest do bitmapy, nez spatne do pdf.

> No ale o vyrobu PDF prave slo, ne?

Slo, jiste, jenze tento posledni odstavecek se tvari hodne obecne.
Je fakt, ze bitmapove fonty v pdf nejsou to prave, ale je pravda, ze je to
"vlastnost" pdf, v zasade neni duvodu, aby napr. na obrazovce bitmapy byly
horsi nez vektory.

--
Ondrej Koala Vacha