Dalsi zvrhlost

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Sun May 19 23:19:43 CEST 2002

On 19 May, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Predesilam, ze nejsem latexista, a uz si ani nepamatuji puvodni
> zadani. Nize uvedeny priklad sazi text v tt, ale uvozovky v
> cmss - snad to bylo puvodni zadani.
>
> V puvodnim zadani byly 2 problemy: jednak neslo u catcode
> pouzit zpetny apostrof pri zadani zpetneho apostrofu, a dale,
> ze pokud se aktivni znak definuje ve skupine, je nutno pouzit
> \gdef a nasledne pak prepnout catcode. Pokud se pri vlasni
> sazbe catcode prepinat nema, musi byt definovane bez skupiny.

To je zvláštní -- přiložený dokument pokus.tex se v pořádku
přeloží, ale pokus2.tex, který odkazuje na upravený
manuscript.sty (jak jenom jsem pochopil, co jste psal), zkrachuje
(viz. přiložený log).

Jinak děkuji -- zdá se, že začínám být na dobré stopě.

Matěj

Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

Science is meaningless because it gives no answer to our
question, the only question important to us: ``What shall we do
and how shall we live?''
    -- Lev Nikolaevich Tolstoy