Dalsi zvrhlost

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Sun May 19 17:56:28 CEST 2002

On Sun, 19 May 2002, Matej Cepl wrote:

> Dobrá uvedu ukázkový příklad, který nefunguje. Je velice
> pravděpodobné, že jsem asi něco docela zásadního nepochopil.
> Můžete mi někdo říci, co?

Predesilam, ze nejsem latexista, a uz si ani nepamatuji puvodni zadani.
Nize uvedeny priklad sazi text v tt, ale uvozovky v cmss - snad to bylo
puvodni zadani.

V puvodnim zadani byly 2 problemy: jednak neslo u catcode pouzit zpetny
apostrof pri zadani zpetneho apostrofu, a dale, ze pokud se aktivni znak
definuje ve skupine, je nutno pouzit \gdef a nasledne pak prepnout
catcode. Pokud se pri vlasni sazbe catcode prepinat nema, musi byt
definovane bez skupiny.

\documentclass{scrartcl}
\usepackage[T1]{fontenc}
\renewcommand{\rmdefault}{aett}
\catcode96=13
\def``{{\usefont{OT1}{cmss}{m}{n}\symbol{92}}}
\catcode39=13
\def''{{\usefont{OT1}{cmss}{m}{n}\symbol{125}}}

\begin{document}
        ``This is my example sentence.''
\end{document}

--