Dalsi zvrhlost

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon May 20 08:58:43 CEST 2002

Matej Cepl píše:

> To je zvláštní -- přiložený dokument pokus.tex se v pořádku
> přeloží, ale pokus2.tex, který odkazuje na upravený
> manuscript.sty (jak jenom jsem pochopil, co jste psal), zkrachuje
> (viz. přiložený log).
>
> Jinak děkuji -- zdá se, že začínám být na dobré stopě.
>
> Matěj

Nevim, jak funguje \ifthenelse, ale tam bych hledal problem.
V dobe definice musi byt znak ` aktivni. A obavam se, ze  \ifthenelse
nacte sve dva argumenty (aniz je zpracovava=expanduje, tj. ` ma svuj
standardni catcode). Pri tom dojde k prirazeni catcodu znaku ` a pak uz
je pozde, ze pri zpracovani se nastavi \catcode`\`=\active.
Tomu by odpovidala i chybova hlaska: za \def musi byt ridici sekvence
nebo aktivni znak. A to tam zrejme neni.

Doporucuji dukladne prostudovat uvodni kapitoly Olsakova Texbooku naruby
o input procesoru, token procesoru a expand procesoru a promyslet si
nektere tam uvedene triky (priklady na str. 41 a zejmena str.46 a
obzvlaste
str. 27).

Zdravi
          Jaromir Kuben