Dalsi zvrhlost

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Sun May 19 01:14:43 CEST 2002

On 18 May, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Neni sice napsano, coze to vlastne nefunguje, ale rekl bych, ze
> bud ma byt
> \catcode dana na 13 (aktivni znak), nebo definovat \,, jako
> normalni znak.

Dobrá uvedu ukázkový příklad, který nefunguje. Je velice
pravděpodobné, že jsem asi něco docela zásadního nepochopil.
Můžete mi někdo říci, co?

	Děkuji

		Matěj
Matej Cepl, matej at ceplovi.cz
138 Highland Ave. #10
Somerville, Ma 02143
(617) 623-1488

The main idea of the pope's asking for forgivness was not to be
afraid of the truth. DO NOT BE AFRAID OF TRUTH! We have to have
faith in the God's governing power to be able not to be afraid.
    -- On NPR The Connection from March 13, 2000

\documentclass{scrartcl}
\usepackage[T1]{fontenc}
\renewcommand{\rmdefault}{aett}
{\catcode`\`=13
\def``{\usefont{OT1}{cmss}{m}{n}\symbol{92}}
\catcode`\'=13
\def''{\usefont{OT1}{cmss}{m}{n}\symbol{125}}
}
\begin{document}
	``This is my example sentence.''
\end{document}