musixTeX \islur... a \tslur...

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue May 28 09:36:32 CEST 2002

Zdravim!

Nemate nekdo prosim zkusenosti se sazenim hudby pomoci musixTeXu???

Potreboval bych vedet, jak se delaji ,,takove ty obloucky'' :) (pry se
tomu rika legato popr. ligatura, zalezi, zda se meni vyska tonu), kdyz
vyjdou na konec radku. Pouzival jsem to, ze jsem proste napsal na konci
radku \tslur... (pripadne \tsslur...) aniz by za nim nasledovala nejaka
nota a pak na novem radku jsem zahajil \islur... (\isslur...) a za nej
vlozil mezeru. To ma ovsem jeden problem a to tan, ze jsou obloucky v
krajich take zuzene, coz nemaji... :(

Stacil by mi i odkaz na stranku v manualu k musixTeXu (musixdoc), ale sam
jsem to v nem nenasel.

Dekuji a omlouvam se vsem znalcum hudebni teorie za muj laicky (az mozna
barbarsky) pristup :)

PM

                         Petr Mandys
                                       VSK 17. listopadu