musixTeX \islur... a \tslur...

Michal Měšťan mestan at zce.cz
Tue May 28 10:38:13 CEST 2002

Dobrý den

Petr Mandys wrote:

> Zdravim!
>
> Nemate nekdo prosim zkusenosti se sazenim hudby pomoci musixTeXu???
>
> Potreboval bych vedet, jak se delaji ,,takove ty obloucky'' :) (pry se
> tomu rika legato popr. ligatura, zalezi, zda se meni vyska tonu), kdyz
> vyjdou na konec radku. Pouzival jsem to, ze jsem proste napsal na konci
> radku \tslur... (pripadne \tsslur...) aniz by za nim nasledovala nejaka
> nota a pak na novem radku jsem zahajil \islur... (\isslur...) a za nej
> vlozil mezeru. To ma ovsem jeden problem a to tan, ze jsou obloucky v
> krajich take zuzene, coz nemaji... :(

Pokud vskutku chcete ukoncit ligaturu mimo notu, tak by vam mozna
pomoihlo makro
\Tslurbreak, parametry ma stejne jako u \tslur. Zlom na konci
řádku \breakslur. Toto jsem zatim nezkousel.

> Stacil by mi i odkaz na stranku v manualu k musixTeXu (musixdoc), ale sam
> jsem to v nem nenasel.

Breaking slurs across a line, Inverting slur termination?

Michal

P.S.: Jake upravy musixtexu jste provadel? Zajimala by mne hlavne
sazba textu k pratiture.
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec at iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...