ps2pdf a ps soubor z windows

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Sat Mar 30 19:14:53 CET 2002

On Sat, Mar 30, 2002 at 09:57:39AM +0100, Frank J. Tomes wrote:
> vytvoril jsem ps soubor ve win tiskem z wordu do souboru pres
> Apple Laser Printer Driver. V dokumentu jsou pouzita jen pisma
> Times Roman a Arial.
> Vysledny ps soubor jsem chtel v linuxu prevest do pdf pomoci
> programu ps2pdf. Ve vyslednem pdf dokumentu chybi nektere znaky
> s diakritikou.  Da se s tim prosim neco udelat, aby bylo v pdf
> vse korektne tak jako v ps souboru?

S Vámi navrženým postupem mám naprosto příšerné zkušenosti. Ani
jednou se mi to nepodařilo provést (pro české znaky byly použity
Type3 fonty, které xpdf nezobrazí). Pro kontrolu se koukněte na
ten postscriptový soubor pomocí gv a koukněte se jestli česká
písmenka jsou o poznání chlupatější. Obávám se, že jedinou radu,
kterou dokážu dát je hodit Word kam patří (nebudu sprostej,
tenhle list čtou i dámy).

	Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Some see private enterprise as a predatory target to be shot,
others as a cow to be milked, but few are those who see it as a
sturdy horse pulling the wagon.
	-- Sir Winston Churchill