ps2pdf a ps soubor z windows

Frank J. Tomes f.tomes at atlas.cz
Sat Mar 30 10:14:51 CET 2002

Dobry den,
vytvoril jsem ps soubor ve win tiskem z wordu do souboru pres Apple
Laser Printer Driver. V dokumentu jsou pouzita jen pisma Times Roman a
Arial.
Vysledny ps soubor jsem chtel v linuxu prevest do pdf pomoci programu
ps2pdf. Ve vyslednem pdf dokumentu chybi nektere znaky s diakritikou.
Da se s tim prosim neco udelat, aby bylo v pdf vse korektne tak jako v
ps souboru?

Diky,

frank

Pacta sunt servanda (smlouvy maji byt plneny) = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere (nehybat tim, co je v klidu) = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes at atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko