ps2pdf a ps soubor z windows

Jan Houstek houstek at karlin.mff.cuni.cz
Sun Mar 31 23:53:21 CEST 2002

> Dobry den, vytvoril jsem ps soubor ve win tiskem z wordu do souboru
> pres Apple Laser Printer Driver. V dokumentu jsou pouzita jen pisma
> Times Roman a Arial.

Podle toho, co pisete, mate pod kontrolou vznik toho souboru na windows,
takze by se to dalo vyresit jinak, nez tiskem na radoby PS
tiskarnu. Napriklad existuje par programku, ktere vytvori virtualni
tiskarnu, ktera misto potistenych stranek dela rovnou PDF, vetsinou
fungujici i v linuxu. Nevim nazvy z hlavy, ale tusim, ze jsem videl i
jeden, ktery byl zadarmo.

-- Honza Houstek