Vazba & okraje.

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Thu Mar 28 07:15:52 CET 2002

Dobry den,

ocakaval by som, ze pri style a4wide bude vsetko nastavene tak, ze zhora,
zdola, zlava aj zprava bude 1 palec volneho miesta, ak to bude na a4-ke.

   Ak to tak nie je, nesnazte sa zhanat balik, ktory to tak robi a
jednoducho si Vami zelane parametre nastavte sam, napriklad:

\addtolength{\textwidth}{16mm} % oproti sucasnemu stavu rozsirim o 16mm
\addtolength{\oddsidemargin}{-8mm} % posuniem lavy okraj o 8mm vlavo
% ak bolo povodne vsetko centrovane, ostane centrovane nadalej
% V pripade volby twoside, pouzite aj \addtolength{\evensidemargin}{Xmm}
% Podobne sa naraba s vertikalnymi rozmermi:
\addtolength{\textheight}{30mm} % predlzi stranku (bez hlavicky) o 30mm
\addtolength{\topmargin}{-20mm} % posunie zrkadlo o 2cm dohora

Najcastejsie pouzivane parametre najdete na strane 79 slovenskeho prekladu
prirucky "Not so short ..." - "Nie prilis strucny uvod do systemu LaTeX2e"
ktorej obnovena verzia by sa mala dat najst na www.cstug.cz (vcera som ju
posielal). V pripade zaujmu Vam mozem pdf alebo ps verziu poslat na Vasu
e-mail adresu.

   Prijemne LaTeXovanie

     Jano Busa