Vazba & okraje.

Jirka Cech cechjir at hotmail.com
Wed Mar 27 19:46:19 CET 2002

Dobre odpoledne.
Pisu svou prvni diplomku :)) a hned v LaTeXu.
Chci se zeptat zda delam neco spatne kdyz v Miktexu 2.1
mam v preambuli
\documentclass[oneside,12pt,fleqn,draft]{report}
a mezi jinyma i
\usepackage{a4wide}

a ocekaval bych vysledek kdy vsechny stranky dokumentu budou jako prvni tj.
prave (ne leve). A tedy ze budou mit vyrazne vetsi okraj na strane u vazby
tedy levy, pravy pak bude maly. Zatim mi to prijde ze jsou takrka stejne, ba
naopak, kdyz na to vezmu pravitko, je to asi 25 mm vlevo a 34 mm vpravo.
Muze mi nekdo rick proc to tak je? Co delam spatne? A jak to udelat dobre??
Predem dekuju.

P.S. A nekamenujte mne prosim, na www.cstug.cz jsem se ve FAQ docetl neco ve
smyslu, ze okraje by se nemely menit.