Tisk z DVI Vieweru

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Mon Mar 25 02:01:41 CET 2002

On Sun, Mar 24, 2002 at 10:41:37PM +0000, "Silvie Luisa
Kxivankova" wrote:
> Mam nainastalovane nastroje z CD pro cleny Cstugu, TeX Live 6.
> Pri prohlizeni a hlavne tisku souboru dvi z DVI Vieweru se
> soubory chovaji, jako kdyby mely rozmer snad A2 (vytisknou se
> velika pismena jen z leveho horniho rohu stranky). Divala jsem
> se do vsech moznych nastaveni, jak ve Vieweru, tak u tiskarny,
> vsude je nastaveno A4.

Mně se tohle stává pokud mám nesprávně nastavené rozlišení
tiskárny na které tisknu. T.j. pokud např. tisknu v 600dpi a
tiskárna má jenom 300 (resp. tisknu 1200dpi a tiskárna má 600),
pak dvips vygeneruje bitmapy, které obsahují tolik bodů na řádku,
že výsledek vypadá přesně jak popisujete.

	Hezký den

		Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The difference between death and taxes is death doesn't get worse
every time Congress meets
	-- Will Rogers