Tisk z DVI Vieweru

Silvie Luisa Kxivankova xkrivan3 at fi.muni.cz
Sun Mar 24 23:39:04 CET 2002

Dobry den,
predem se omlouvam za velmi laicky dotaz spise technickeho razu, ale uz si
nevim rady.
Mam nainastalovane nastroje z CD pro cleny Cstugu, TeX Live 6.
Pri prohlizeni a hlavne tisku souboru dvi z DVI Vieweru se soubory chovaji,
jako kdyby mely rozmer snad A2 (vytisknou se velika pismena jen z leveho
horniho rohu stranky). Divala jsem se do vsech moznych nastaveni, jak ve
Vieweru, tak u tiskarny, vsude je nastaveno A4.
Jeste musim dodat, ze jsem mela pred preinstalovavanim Windows nainstalovane
ty same nastroje a chovaly se standardne. Nemam tuseni, proc to najednou tak
zlobi. Mate nekdo podobne zkusenosti a pokud ano, co s tim? Momentalne
nemohu docilit spravneho vytisteni stranky...
Predem velmi dekuji,

Silvie Krivankova