Tisk z DVI Vieweru

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Mar 25 09:00:34 CET 2002

Silvie Luisa Kxivankova wrote:

> Dobry den,
> predem se omlouvam za velmi laicky dotaz spise technickeho razu, ale uz si
> nevim rady.
> Mam nainastalovane nastroje z CD pro cleny Cstugu, TeX Live 6.
> Pri prohlizeni a hlavne tisku souboru dvi z DVI Vieweru se soubory chovaji,
> jako kdyby mely rozmer snad A2 (vytisknou se velika pismena jen z leveho
> horniho rohu stranky). Divala jsem se do vsech moznych nastaveni, jak ve
> Vieweru, tak u tiskarny, vsude je nastaveno A4.
> Jeste musim dodat, ze jsem mela pred preinstalovavanim Windows nainstalovane
> [...]
Pravdepodobne mate nastavene spatne (dvojnasobne)
rozlideni (hodnota dpi) v prohlizeci oproti tiskarne.
Nepisete, jakou pouzivate tiskarnu, a lze jen
hadat, ze prohlizec je ve Vasem pripade windvi.

Pokud potrebujete rychle neco vytisknout a nemate
cas se zabyvat nastavovanim, zkuste ten dvi
vystup prohnat pres dvips a pak vytisknout
pres gswiew. Tam by se tahle zavada nemela projevit.

                        Lubos Kloc