anglicky text a ceske znaky

Viktor Ber avi.b at volny.cz
Wed Mar 20 09:43:56 CET 2002

Myslim, ze by vam pomohlo reseni

\usepackage{czech}
\captionsenglish

a pouzit cslatex

Nebo bez balicku czech:

Do hlavicky (resp. souboru muj.sty) dat:

\AtBeginDocument{\english} % Zaciname anglictinou
\def\encodingdefault{IL2}  % Vkládáme znaky v ISO 8859-2
\nonfrenchspacing          % V anglickém textu jsou mezery roztaženější:

Pak si muzete nadefinovat nejake \inscz{}

% Vlozeni textu v cestine
\newcommand{\inscz}[1]{\czech#1\english} % takto bude fungovat i deleni
					 % ceskych slov cesky, ale ve
					 % zbytku dokumentu anglicky

Prelozite to cslatexem a je to.

Hodne zdaru