opet: jak se vysazi.... (bylo) Re: Kde najdu archiv ? (prosim nezabijet)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Mar 18 10:57:12 CET 2002

On Mon, 18 Mar 2002 petrch at REGNET.CZ wrote:

> Dobry den,
>
> - muzete doporucit vhodneho klienta pro gopher? (v mozille funguje, ale jeste jsem s nim
> nic nenalezl)
>
> - Zkousim svuj prvni dokument - smlouva - na konci bych chtel vysazet:
>
> ------------------------		----------------------------
>        odberatel			    	dodavatel

Moznosti je vice, nabizim dve reseni jako vychozi bod. Omlouvam se za to,
ze si nepamatuji z hlavy parametry LaTeXoveho makra \rule a pouzivam
plainovsky \vrule:
\begin{tabular}{c@{\hspace{2cm}}c}
\vrule width 5cm height .4pt depth 0pt & \vrule width 5cm height .4pt
depth 0pt\\
odberatel & dodavatel
\end{tabular}

\begin{tabular}{c@{\hspace{2cm}}c}
\hbox to 5cm{\dotfill} & \hbox to 5cm{\dotfill}\\
odberatel & dodavatel
\end{tabular}

> nasel jsem vicesloupcovou sazbu, minipage, tabulku atd., ale jak se tohle sazi
> v (la)texu "elegantne"?
>
> - neexistuje nekde par dokumentu, ktere by si mohl zacatecnik stahnout a ucit se z nich?
> (typu "plna moc" atd, ne hned rovnou zdrojak texbooku naruby). v FAQ na cstug.cz jsem
> podobnou polozku nenalezl, myslim, ze by ji uvitalo mnoho zacatecniku a usetrila
> by zase par "zbytecnych" dotazu do teto konference.

Existuji strucne ucebnice LaTeXu, ktere se na webu najdou, ale jestli je
tam primo obdobny priklad, to nevim.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/