opet: jak se vysazi.... (bylo) Re: Kde najdu archiv ? (prosim nezabijet)

petrch at regnet.cz petrch at regnet.cz
Mon Mar 18 10:40:58 CET 2002

Dobry den,

- muzete doporucit vhodneho klienta pro gopher? (v mozille funguje, ale jeste jsem s nim
nic nenalezl)

- Zkousim svuj prvni dokument - smlouva - na konci bych chtel vysazet:

------------------------		----------------------------
       odberatel			    	dodavatel

nasel jsem vicesloupcovou sazbu, minipage, tabulku atd., ale jak se tohle sazi
v (la)texu "elegantne"?

- neexistuje nekde par dokumentu, ktere by si mohl zacatecnik stahnout a ucit se z nich?
(typu "plna moc" atd, ne hned rovnou zdrojak texbooku naruby). v FAQ na cstug.cz jsem
podobnou polozku nenalezl, myslim, ze by ji uvitalo mnoho zacatecniku a usetrila
by zase par "zbytecnych" dotazu do teto konference.

predem dekuji.

--
Petr Chloupek
petrch at regnet.cz
All work and no play makes Jack a dull boy.