pdfplain a obrazky

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Mar 18 15:12:02 CET 2002

Jan Houstek wrote:

> Muzu se zeptat, jake jsou ty vyhody (krome rychlosti na pomalych strojich,
> ovsem ...) ?

Jisteze se muzete zeptat :-)

Rychlost nebo obecneji celkove zatizeni systemu
neni podle meho nazoru zalezitost, ktera ma
svou vahu jen na "pomalych strojich".
Mattesovy drivery jsou velice promyslene a maji
spoustu moznosti, ktere u jinych prohlizecu nenajdete.
Moznosti transformace a vyberu pri tisku musite
resit v jinych distribucich prevodem do PS a
pouzitim nastroju pro manipulaci s PS soubory.
To je v rade pripadu nekolik kroku navic.
Nejvice postradam u xdvi a podobnych prohlizecu
pravitka. V emTeXu pod OS/2 mam k dispozici
soucasne jak "klasicky" dviscr, tak "moderni"
dvipm, a mohu vyuzivat vyhod obou.

Nechci tvrdit, ze emTeX je nade vse a vyvolavat
nejake flame wars zastancu jednotlivych distribuci.
Kazda ma sve vyhody a nevyhody. Jen bych poznamenal,
ze pokud si pod emTeXem predstavujete jeho podobu
v DOSu, pak to neni uplne presna predstava.
emTeX byl vyvijen primarne pod OS/2.

V mem pripade predstavuje OS/2 + emTeX + EPM
(v uprave pana Mikulika) velice kvalitni a efektivni
prostredi pro praci s TeXem a pribuznymi programy.
Kazdy ma ovsem trochu jine priority a taky zvyk
hraje nezanedbatelnou roli. V kazdem pripade zatim
nenalezam padne duvody, abych prechazel na jinou
distribuci TeXu.

         Preji pekne odpoledne,

                     Lubos Kloc