maketitle

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Tue Mar 12 08:38:15 CET 2002

Preji dobry den,
uz chvili se trappim s mnozinou prikazu title, author, maketitle a
jejich @kolegy. Potrebuji v LaTeXovem dokumentu typu
twocolumn,atricle pouzit nekolikrat prikaz pro sazbu nadpisu.
Presneji, nadpis prispevku vzdy na zacatku strany prez dva sloupce,
se jmeny autoru, abstraktem, ...

Vse uz funguje tak jak ma, pokud se jedna o jeden, resp. prvni
nadpis. Pokud pouziji znova prikazy \title, \autor a nakonec
\maketitle tak se samozrejme "nic nestane", res. rozhodne to co bych
ocekaval - vysazeni noveho nadpisu do stejneho dokumentu.

Zkousel jsem predefinovavat prikaz \maketitle, ktery to ma zrejme na
svedomi (zakomentovanim definici typu \global\let\@maketitle\telax,
ktere se pouziji prave pri opakovanem pouziti tohoto prikazu). Nedari
se, protoze bud \prikazy \title \author  jiz samy tisknou "svoje
hodnoty" nebo se nesazi abstract, ...

Rozhodne radeji bych predefinoval tyto prikazy pro sazbu nadpisu
(prez dva sloupce), nez definovat svoje za prispeni stylu multicolumn.

Chci se tedy zaptat. Neexistuje nejaky prikaz typu \newtitle, ktery
to zaridi? Pokud ne pokuste budu vdecny za kazde postrceni spravnym
smerem. Docela to specha a nikde nemohu nic najit. Mozna take spatne
hledam.

                  Za pripadnou pomoc dekuje Jiri Hospodka

PS. Neposilam moje definice, protoze to asi nebude mit zadny zasadni
vliv. Staci to rozchodit se standardem article.