maketitle

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Tue Mar 12 13:23:40 CET 2002

On Tue, 12 Mar 2002, Jiri Hospodka Ing. K331 wrote:

> Preji dobry den,
> uz chvili se trappim s mnozinou prikazu title, author, maketitle a
> jejich @kolegy. Potrebuji v LaTeXovem dokumentu typu
>
> Zkousel jsem predefinovavat prikaz \maketitle, ktery to ma zrejme na
> svedomi (zakomentovanim definici typu \global\let\@maketitle\telax,
> ktere se pouziji prave pri opakovanem pouziti tohoto prikazu). Nedari
> se, protoze bud \prikazy \title \author  jiz samy tisknou "svoje
> hodnoty" nebo se nesazi abstract, ...

Pekny den,

myslim, ze jste se vydal spravnym smerem. Registry \title & spol. se na
konci \meketitle zmeni v relax, takze pri dalsim pouziti nic nedelaji. Je
treba tyto predefinovani vyhazet. Pokud to pak vede ke ztrate abstraktu,
je treba hledat pricinu. Podivejte se na vnoreni skupin
({},\bgroup,\egroup) nebo na parametry vnitrnich maker. Treba vam to
nejake makro pozira. Zkuste neco pridat mezi \maketitle a abstract.

Vitek Zyka