povoleni breaku

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Wed Mar 20 12:02:43 CET 2002

Dobry den,

On Tue, 12 Mar 2002, Jan Houstek <houstek at karlin.mff.cuni.cz> wrote:

> Nic se nevyrusi s nicim. mame mezery 1fil, -1fil a 1fil, vse
> plus. Dohromady to dava 1fil. Rekneme, ze v radku zbyde 5cm oproti
> zakladni velikosti mezer. Takze funguje roztaznost plus a vzhledem k tomu,
> ze je dohromady 1fil, tak se ochotne roztahne na 5cm. Jednotlive mezery se
> rozdeli v prislusnem pomeru.
>
> Takze to bude nakonec stejne jako \kern5cm  kern-5cm a \kern5cm. Pravda,
> asi to neni to, co chcete :-))

ale je!

Dobry zacatek, jen to dotahnout do konce:

mame text a v nem\kern5cm\ \kern-5cm jednodlouheslovo a\kern5cm
druhedlouheslovo. Pak pokracuje text dal a dal az k pravemu okraji stranky.

Co asi dela "\kern5cm\ \kern-5cm"?
No ano, totez co samotna mezera.

Takze dochazi k jevu, ktery jsem v matematice zazil mnohokrat:
1) "filly se nerusi, zustavaji tam"
2) poznani, ze mezery vznikle z fillu se vyrusi
3) zacnu si pri praci spokojene brucet pod vousy "tyhle filly se vyrusi,"
budu tuto hantyrku pouzivat i pro dorozumivani s kolegy a prispeji ke zmateni
dalsich lidi, kteri se ale nedaji zmast a postoupi do bodu 1).

Doufam, ze se Te nedotkl ponekud cirkusacky ton tohoto mailu.

BTW: Jak se Ti vede v boji s LaTeXem? Mas uz styl hotovy?

Mej se,
	Stepan