Export+zobrazeni_zdrojoveho_kodu

krumpha xkrumpha at poli.feld.cvut.cz
Wed Jun 26 18:36:18 CEST 2002

Dobry den.

Mozna jsem svuj problem definoval prilis krkolomne. Nicmene potrebuji
makro, ktere udela nasledujici

\begin{makro}
radek1, mohou tu byt i @#$%^&*
radek2
radek3
\end{makro}

po kompilaci bude vytvoren soubor .dvi dokumentu, kde obsah bude vysazen
ve verbatim a druhy soubor(nejaky) s obsahem

radek1, mohou tu byt i @#$%^&*
radek2
radek3

S pozdravem