Export+zobrazeni_zdrojoveho_kodu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Jun 26 16:38:07 CEST 2002

On Wed, 26 Jun 2002, krumpha wrote:

> Dobry den.
>
> Mohl by mi nekdo poradit s nasledujicim problemem? Vytvoril jsem
> optimalizacni soft. knihovnu, jejiz popis(a vypis) ma byt soucasti diz.
> prace psane v LaTeXu. Chtel bych, aby po kompilaci dizertacky do .dvi
> vznikl i soubor se zdrojovym kodem popisovane knihovny. Makro \WriteToFile
> dobre uklada v nezmene forme text(kod) az do zarazky definovane v
> \endofps, ale kod bohuzel nezobrazi. Lze nejakou modifikaci tohoto
> makra soucasne zobrazit kod jako v prostredi verbatim? Uvitam i jine
> reseni.

Da se, mozna po nejakych upravach, pouzit cweb, fweb, noweb, nuweb nebo
podobny nastroj, ale na to se melo myslet na zacatku vyvoje. Pouziti "ex
post" by asi bylo prilis pracne. Spis bych se zamyslel, jestli nejde
vyuzit ltxdoc a docstrip nebo XML.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/