Export+zobrazeni_zdrojoveho_kodu

krumpha xkrumpha at poli.feld.cvut.cz
Wed Jun 26 22:13:21 CEST 2002

Dobry den.

Prisel jsem sam na reseni. Pokud by nekdo resil podobny problem, tak tady
je opravene funkcni makro, ktere uklada svuj obsah jak do souboru(viz
prilozeny priklad) tak jej zobrazi jako v prostredi verbatim.

\chardef\other=12
\outer\def\psdump{\par\medbreak  \copytoblankline}
\def\copytoblankline{\begingroup\setupcopy\copypsline}
\def\setupcopy{\def\do##1{\catcode`##1=\other}\dospecials
  \catcode`\\=\other \obeylines}
	      {\obeylines \gdef\copypsline#1
		{\def\next{#1}%
		  \ifx\next\endofps\let\next=\endgroup %
		  \else\immediate\write\out{\next} %
		  \obeyspaces\tt\next\par %
		  \let\next=\copypsline\fi\next}}

(modifikace je v pridanem predposlednim radku)

S pozdravem

Jiri Krumphanzl