OT: Re: archiv a diakritika

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jun 11 15:13:40 CEST 2002

On Tue, 11 Jun 2002, Lubos Kloc wrote:

> Nechci s tim uz otravovat v konferenci, tak odpovidam primo Vam.

> Asi zapominate ne ten nejpouzivanejsi - MS Outlook. A ze by
> MS dodrzoval nejake standardy?

I MS Outlook se da nakonfigurovat tak, aby pouzival spravne MIME a
ISO-8859-2. Krome toho se da nakonfigurovat MS Exchange Server tak, aby
jakekoliv jine formaty z Outlooku prevedl pred odchodem z lokalni site na
MIME ISO-8859-2. U nas to tak funguje uz nekolik let. A dokonce Outlook (v
novejsi verzi) umi i UTF-8.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/