OT: Re: archiv a diakritika

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jun 11 15:58:18 CEST 2002

Zdenek Wagner wrote:

> On Tue, 11 Jun 2002, Lubos Kloc wrote:

> I MS Outlook se da nakonfigurovat tak, aby pouzival spravne MIME a
> ISO-8859-2. Krome toho se da nakonfigurovat MS Exchange Server tak, aby
> jakekoliv jine formaty z Outlooku prevedl pred odchodem z lokalni site na
> MIME ISO-8859-2. U nas to tak funguje uz nekolik let. A dokonce Outlook (v
> novejsi verzi) umi i UTF-8.

To je mozne, ja tyhle programy nepouzivam. Jen vim ze
zkusenosti, ze mne velice casto prichazeji maily
kodovane v CP-1250, ktere maji v hlavicce napsano
charset=iso-8859-1. A prichazeji z Outlooku.
Tak si myslim, ze to je nejake default nastaveni,
a spousta lidi vubec nevi, ze to je spatne.

                            Lubos Kloc