OT: Re: archiv a diakritika

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jun 11 15:02:03 CEST 2002

Nechci s tim uz otravovat v konferenci, tak odpovidam primo Vam.

Matej Cepl wrote:

> Standard se jmenuje RFC1894 (MIME) a je všeobecně dodržován (až
> na několik vadných mailerů -- napadá mě jenom Eudora, Balsa
> a mail; ještě nějaké?).

Asi zapominate ne ten nejpouzivanejsi - MS Outlook. A ze by
MS dodrzoval nejake standardy?

> Pokud jste si ten mail nenainstaloval,
> tak jak to vyhovuje Vašemu prostředí, tak je to jenom a jenom
> Vaše lenost.

Ja ale nemam s prijimanim ceskych maailu zadne problemy, pokud
jsou korektni. Ceske maily ale neposilam, pokud si nejsem
jist, ze prijemce ma korektne pracujiciho klienta a nebude
s tim mit potize. A to je malo kdy. (Hm, Vam jsem to
asi mohl napsat česky, ale zvyk je zvyk).

Konference CsTeX je samozrejme trochu vyjimecna, ale obecne
vetsina uzivatelu Internetu nema tuseni, ze existuji ruzna
kodovani a zkratky jako MIME ci dokonce RFC jim nic
nerikaji.

                S pozdravem,

                          Lubos Kloc