OT: Re: archiv a diakritika

Miroslav BALDA balda at cdm.it.cas.cz
Mon Jun 10 10:38:14 CEST 2002

Zdravim Vas.

Puvodne jsem si myslel, ze se diskuse kolem diakritiky
nezucastnim, protoze jsem zhruba pred rokem za nazor, ze by
se ucastnici konference meli omezit jen na znaky ASCII
sklidil zdrcujici kritiku. Nakonec jsem presvedcil spravce
nasi site, aby mi nainstaloval kde jakou konverzi, takze mi
nakonec i zpravy s diakritikou chodi spravne a jsem schopny
je precist. Protoze si ale nejsem jist, zda obecny prijemce
moje zpravy precte, pisi i nadale, jak je patrno, vsechny
texty e-mailu bez diakritiky, protoze jsem dlouhou dobu
trpel pri cteni pokazenych sdeleni, a nechci do takoveho
stavu uvadet i ostatni.

Primlouvam se proto, aby i ostatni clenove konference tak
cinili. Primlouvam se nikoliv za sebe, ktery jiz tyto
potize nema, ale za ty, kteri je mit mohou.

M. Balda