OT: Re: archiv a diakritika

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Jun 10 09:00:14 CEST 2002

Matej Cepl wrote:

> Ano, to se nazyva zabugovany software. Pro Pana Jana -- kdyz se
> hrabu v kodovani, tak prece musim zmenit i tu hlavicku!

> Trochu mi to pripomina tu mrtvou kocku. Na otazku "Jak radikalne
> vyresit problem sneti na obili?" odpovedela "Vsechny psenici
> spalit a novou nepestovat. Je to radikalni." :-)

> A to jsem si myslel, ze muj tkrat je drobatko archeologicka
> vykopavka -- a on umi i Unicode. Chmmm... :-)

> ... cimzto zpusobujete, ze se na reseni ceskeho textu vcetne
> diakritiky mnoho lidi vykasle a budou nadale ___ s cestinou bez
> nabodenicek.

Nemyslim, ze bych neco zpusoboval. Ja proste jenom dodrzuji
standard, ktery je sice zastaraly a omezujici, ale vseobecne
respektovany a tedy funkcni. Poukazuji na to, ze pro
cestinu v e-mailu zadny standard podobne vahy neexistuje,
a pokud chcete v teto veci pokrocit dale, musite ho vytvorit
a PROSADIT JEHO DODRZOVANI.

Nic Vam nebrani, abyste se toho ukolu ujal, ja Vam klacky
pod nohy hazet nebudu a jsem ochoten se prizpusobit.
Jako rozcvicku byste mohl zkusit presvedcit ucastniky
teto konference, aby pouzivali v e-mailu jednotne kodovani
(aby nebyl v archivu gulas). Je jich ani ne tri sta.
No a samozrejme taky spravce serveru relay.felk.cvut.cz,
ze je nevhodne, aby server jakkoliv zasahoval do obsahu
predavanych zprav. Zejmena tam, kde bezi nejake konference,
to dela problemy.

V okamziku, kdy bude rozumne vysokoa miru pravdepodobnosti,
ze moje zpravy nezpusobi nikomu pri cteni problemy, budu
rad psat \v{c}esky.

        Hodne zdaru preje

                    Lubos Kloc