\pdfxform

Jan Holeček xholecek at informatics.muni.cz
Fri Jun 7 16:33:07 CEST 2002

On Fri, 7 Jun 2002, Zdenek Wagner wrote:
> Myslim si, ze takovehle veci dela dobre ConTeXt a bez nej se hodne
> nadrete. Asi je nutno pomoci si JavaScriptem.

ConTeXt umí spoustu věcí, podobně jako LaTeX, ale vždy jsem
narazil na něco, co jsem v nich neuměl udělat. A radši trávím čas
psaním maker než vyhledáváním toho správného balíku. Má averze
vůči ConTeXtu vznikla v době, kdy ještě (teď už asi je) nebyl moc
dokumentovaný a jeho chování většinou bylo daleko před
dokumentací.

Nešlo o to, jak vysázet ten sloupec. To není na úrovni TeXu žádný
problém - je to srovnatelné s generováním obsahu. Šlo o to, jak
zamezit nárůstu velikosti souboru.

A jak mi napsal pan Zyka, link je annotace a ta nesmí být v
\pdfxform obsažena (nevěděl jsem tu první část). Jediný způsob,
který mne teď napadá, je vysázet si do \pdfxform šablonu toho
sloupce (mění se v rámci celého dokumentu jen málo) a na každé
stránce ji doplnit odkazy a číslo kapitoly, které má být
zvýrazněné, přepsat novou vrstvou. Zkusím to.

--
Honza Holeček, FI & PřF MU
xholecek at informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~xholecek