\pdfxform

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Fri Jun 7 15:59:28 CEST 2002

> pdftex však při zavolání třetího \pdfxform (odkazu na něj)
> skončí s "core dumped", a ve vysázených boxech nefungují odkazy.
> V dokumentaci k pdftexu jsem našel, že \pdfxform nemůže obsahovat
> úplně cokoli - patří mezi zakázané struktury i linky? Je nějaký

V pdfTeX manualu se pise, ze nesmi obsahovat napr. anotace. Linky jsou
anotace, takze je nesmi obsahovat.

> jiný způsob, jak jednu informaci použít víckrát, abych zmenšil
> velikost souboru? Setkal se někdo s podobným chováním pdftexu?

Nic elegantniho me nenapada. Jen me prekvapuje ten drasticky narust
velikosti. Pokud tam pouzivate nejakou grafiku, treba na tlacitka, pak se
da znovupouzit ta grafika pomoci \pdfximage. Take muzete znovupouzit cely
navigacni sloupec (tak jak to delate), ale bez linku, ty tam doplnovat
zvlast na kazde strance.

Vitek Zyka