\pdfxform

Jan Holeček xholecek at informatics.muni.cz
Mon Jun 10 19:03:22 CEST 2002

On Fri, 7 Jun 2002, Vit Zyka wrote:
> ... Jen me prekvapuje ten drasticky narust
> velikosti. Pokud tam pouzivate nejakou grafiku, treba na tlacitka, pak se
> da znovupouzit ta grafika pomoci \pdfximage. ...
> Vitek Zyka

Grafiku nepoužívám (a když, tak samozřejmě s \pdfximage). Udělal
jsem odhad a vyšlo mi asi 80byte na jeden link včetně usazení na
stránce atd. To mi nepřijde zase tak moc, takže výrazných změn
asi nepůjde dosáhnout. Efektivita se dá možná zvýšit
inteligentnějším přepínáním barev či minimalizací vnořených boxů
a počtu posunů (nevím přesně, jak probíhá překlad boxů TeXu do
pdf).

--
Honza Holeček, FI & PřF MU
xholecek at informatics.muni.cz