Jsem totalni zacatecnik - pomoc

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jun 4 09:22:59 CEST 2002

On Tue, 4 Jun 2002, Matej Cepl wrote:

> Pokud se někdo takový nenajde, tak si přesto nemyslím, že by Vaše
> situace byla zoufalá a bezvýchodná. Jenom to chce hodně
> trpělivosti (zejména Vaší). Seďněte si a napište nám, co jste
> přesně udělal ("Nainstaloval jsem TeXLive 6 z distribučního CD
> členů CSTUGu) a pak přesně popište, které kroky vedly
> k nepříznivému výsledku (přiložte ukázkové soubory -- krátké! --
> které Vám nefungují). Nu a pak můžeme postupně odstranit všechny
> chyby a problémy, které máte, až dospějeme ke zdařilému výsledku.

Ja jsem instaloval TeXLive 5 i 6 nekolika lidem. Z neznamych duvodu se
nereprodukovatelnym zpusobem u nekoho nezkopirovaly z CD ceske davky
csplain.bat, cslatex.bat, cspdflatex.bat atd. Musel jsem je pak
nakopirovat rucne. Editor WinShell umoznuje spoustet TeX. Konkretni
programy se nastavuji nekde v menu Tools. Pokud chcete cestinu, musite
jmena programu prepsat na cs*.bat. Take se zmenil DVI prohlizec. Nevim
presne, ktery je v soucasne verzi, zda windvi, nebo dviwin, ale v menu
WinShellu je nastaven ten spatny. Posledni potiz je dana tim, ze LaTeX ma
novou verzi kazdy pulrok a pri generovani formatu verze starsi nez rok se
nahlasi chyba. Je mozne, ze kvuli tomu se nevygeneruji LaTeXove formaty a
budete to muset udelat rucne.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/