Font Lido STF

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Tue Jun 11 11:02:25 CEST 2002

Dobry den,

snzil jsem se na MiKTeXu nainstalovat font Lido. Vse funguje relativne
dobre, az na to, ze se mi nesazi ceske znaky :( Taky me trochu prekvapilo,
ze dvi prohlizec (yap) zobrazuje misto fontu Lido (zrejme) font csr10,
prestoze s ostatnimi PostScriptovymi fonty zadne problemy nema.

Postupoval jsem presne podle navodu, ale...

Zrejme bude nejak spatne nastaveny encoding vektor, ale nechce se mi v tom
moc hrabat -- rychlejsi bude, kdyz mi poradi nekdo, kdo se v teto oblasti
lepe orientuje. Najde se nekdo takovy??? :)

Diky moc

PM