Font Lido STF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jun 11 11:14:19 CEST 2002

On Tue, 11 Jun 2002, Petr Mandys wrote:

> Dobry den,
>
> Postupoval jsem presne podle navodu, ale...
>
> Zrejme bude nejak spatne nastaveny encoding vektor, ale nechce se mi v tom
> moc hrabat -- rychlejsi bude, kdyz mi poradi nekdo, kdo se v teto oblasti
> lepe orientuje. Najde se nekdo takovy??? :)

Ja mohu jenom potvrdit, ze encoding vector ve fontu Lido je nastaven
spravne. Instaloval jsem to v OS/2 v emTeXu, oproti navodu jsem jen
predelal adresarovou strukturu tak, aby to vyhovovalo emTeXu, a vsechno mi
chodilo. Podivejte se, jestli jste nezapomnel na nejaky soubor, treba
slido.map nebo storm*.enc, a jestli vsechny programy vedi, ze maji tyto
soubory take pouzit.

> Diky moc
>
> PM

Zdenek Wagner