sirka stlpca

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jun 11 09:31:33 CEST 2002

On Tue, 11 Jun 2002, Kubla Jozef wrote:

> Ahoj vsetci,
>
> pomozte mi, prosim, so sadzbou do dvoch stlpcov. Pouzivam LaTeX \twocolumn a
> potrebujem nastavit sirku stlpcov, resp. medzeru medzi nimi.

Nastavte si \textwidth a \columnsep.

Mimochodem, neberte to jako aroganci, ale myslim, ze byste se mel podivat
do nejake zakladni ucebnice LaTeXu, napr. LaTeX pro zacatecniky od Jiriho
Rybicky nebo do nejakych prekladu zahranicnich knih, ktere jsou v cestine
a slovenstine na www.cstug.cz. LaTeX je sice postaven tak, aby clovek
nemusel mnoho umet a jen vyuzival styl, ktery mu nekdo jiny vytvori, ale i
tak neni murphyovsky pristup "kdyz neco nefunguje, prectu si navod" zrovna
uspesny.

> Dakujem
>
> Jozef Kubla

Zdenek Wagner