Cislovani kapitol do obsahu;

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Fri Jun 7 08:23:36 CEST 2002

Dobry den,

pro vytvareni obsahu pouzivam makro podobne jako to v TBN na strane 280-290.
Vsechno by bylo v pohode, ale v pripade, ze mi vyjdou zacatky dvou kapitol
na jednu stranku, objevi se v obsahu obe s tim vyssim cislem. V textu, kam
vkladam to cislo taky, je spravne. Vypada to, ze ten radek do obsahu se
vytvari teprve az zpracuje celou stranku a pamatuje si a tedy ulozi u obou
az to druhe (obecne posledni) cislo. Jak se to da osetrit? Zkousel jsem si
zavest pro pocitani kapitol jeste jeden citac, ale to nepomohlo, tim to
nebude. Jak prinutit TeX, aby ten radek dal do souboru s obsahem hned a ne
az pote, co si to cislo znova zvetsi?

Dekuji za radu a preji hezky den a vikend

Josef
--------------
To makro vypada nejak takto, je to samozrejme pro csplain:

\newcount\num
\def\cislocasti{\global\advance \num by 1 \the\num}

\newwrite\toc
\immediate\openout\toc=\jobname.toc

%hlavička části
\def\cast#1\par{\removelastskip\bigskip\centerline{Část~\cislocasti{.}\nobre
ak}\par\nobreak
\medskip\nobreak\centerline{\bf #1}\nobreak\par\medskip\nobreak
%\zápis do obsahu - revize_1.toc
\def\act{\write\toc{\string\tocline{\the\num{. }{#1}}{\noexpand\dotfill}{\
\the\pageno }\medskip}}\act}

A obsah vypada takto hloupe:
5. Prvni nadpis na strance ... 10
5. Dalsi nadpis na teze strance.... 10