Cislovani kapitol do obsahu;

Milan Vancura milan at ucw.cz
Fri Jun 7 08:40:00 CEST 2002

> pro vytvareni obsahu pouzivam makro podobne jako to v TBN na strane 280-290.
> Vsechno by bylo v pohode, ale v pripade, ze mi vyjdou zacatky dvou kapitol
> na jednu stranku, objevi se v obsahu obe s tim vyssim cislem. V textu, kam

Myslim, ze je to ten problem expanze az v dobe vystupu strany do dvi, cili
argumenty \write se vyhodnoti oba ve stejny cas, az tato strana jde "ven". A v
te dobe samozrejme v obou pripadech musi mit citac stejnou hodnotu, tu vyssi.

Reseni je cast argumentu expandovat hned a jen tu cast s cislem strany nechat,
at se expanduje az pri vykonavani \write. konkretni reseni je taktez v TBN, v
me versi je to strana 57 (vyuziti token registru), v kazdem pripade vzadu je
seznam prikladu a toto je jako odkaz

Obsah; vytvareni podkladu pro obsah knihy pomoci \toks: 57

Hodne stesti,

Milan Vancura