Obtekani obrazku

Vasek Skrivan vskr6537 at artax.karlin.mff.cuni.cz
Fri Jun 7 17:09:38 CEST 2002

> Dobry den,
>
> pokud Vam muzu poradit z trochu jineho soudku, pro obtekani obrazku
> (vcetne mnoha dalsich vychytavek) v LaTeXu je velmi dobry balik PicIns.
>
> David Tesar

O tomto baliku vim, bohuzel i on ma stejnou vlastnost s obtekanim seznamu
jako muj vytvor. Nez jsem se rozhodl si napsat vlastni prikaz, tak jsem ho
pouzival. Ale i tento prikaz ma stejne nedopstatky, jako ten muj, navic je
napsan tak, ze musi byt na zacatku odstavce, tedy nejprve vzdy novy
odstavec zacne, cimz rozhodi mnou pozadovane formatovani :-(. Zkousel jsem
i dalsi baliky, ktere jsou pripraveny pro obtekani obrazku a u nich jsem
dostal vzdy stejny vysledek.¨

Vasek Skrivan