animace v PDF

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Jul 26 08:23:49 CEST 2002

To nebude ani rada, snad jen nasmerovani na moznou
inspiraci....

Prave jsem si stahl balicek pro tvorbu prezentaci
v LaTeXu "Prosper" <http://prosper.sourceforge.net>,
ktery by alespon nektere Vami pozadovane veci mohl
umet. Zatim jsem ho ale nestacil prozkoumat.
Rozhodne nepotrebuje zadny komercni SW. Mel by byt
i na CTAN.

      S pranim uspechu,

                  Lubos Kloc