animace v PDF

Petra Kynclova xkynclov at aurora.fi.muni.cz
Thu Jul 25 14:51:28 CEST 2002

Dobry den,

snazim se s castecnym uspechem vkladat animace do PDF.

Animaci tvorim prekryvanim jednotlivych obrazku pres sebe a jejich
postupnym vykreslovanim.

Pomoci komercniho baliku "vtex" (ktery ma jistou podporu animovanych
.gif obrazku) lze docilit vysledku, ktery by mi stacil. Potrebuji vsak
pracovat s beznym texem (tetex).

Vytvorila jsem makro, ktere problem castecne resi. Vysledek
ma vsak mouchy se kterymi si nevim rady.

1. Ve vtexu se mi animace prehraje pri prejezdu mysi (coz je zadouci), s
mym makrem nikoliv. Chtelo by to asi vyuzit javascript a akci
'onmouseover', ale nevim jak.

2. Pri pouziti meho makra mi nejdrive probehne animace a teprve potom se
vykresli zbyvajici text na strance (pod animaci).
Pri pouziti vtexu se vyresli napred cela stranka a animace probehne az
pri prejeti nebo kliknuti mysi.

3. Posledni problem je, ze pokud na animaci cliknu jak v me verzi, tak ve verzi
pro vtex, preanimuje se dvakrat. Nejspis proto, ze je pouzito tlacitko,
ktere se vykresli 1x zmacknute a 1x nezmacknute.

Zdroje i .pdf soubory vygenerovane pomoci meho makra (vcetne makra) i v
zdroj pro vtex jsem (abych neposilala velke soubory do konference)
vystavila na adrese: http://nlp.fi.muni.cz/~xkynclov/animace/.

Za jakoukoli radu predem dekuji,

P.S. Mate nekdo zkusenosti s prehravanim .mov ci jinych vlozenych
animaci v acroreadu na linuxu?

--
Petra Kynclova(mailto:xkynclov at fi.muni.cz)
phone: +420604408595