animace v PDF

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Sat Jul 27 14:00:09 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, 25 Jul 2002, Petra Kynclova wrote:

> Zdroje i .pdf soubory vygenerovane pomoci meho makra (vcetne makra) i v
> zdroj pro vtex jsem (abych neposilala velke soubory do konference)
> vystavila na adrese: http://nlp.fi.muni.cz/~xkynclov/animace/.

bohuzel ted nemam prilis casu, ale rad se na makra i vysledny kod pdf
podivam. Hadal bych, ze vtex problem resi JavaScriptem, jeste me napada
reseni pres automaticky prechod stranek (na kazdou stranku
vysazim jeden zaber a pomoci atributu Duration na strankach zajistim
jejich automaticky prechod, na nastaveni rychlosti se vsak myslim neda
spolehat; take mam pocit ze Duration v Readeru 4 pod Linuxem nefungoval).
Mate nejake jine zkusenosti?

> P.S. Mate nekdo zkusenosti s prehravanim .mov ci jinych vlozenych
> animaci v acroreadu na linuxu?

Pod Linuxem v soucasnosti neni zadny PDF prohlizec, ktery by byl schopen
zobrazovat Movie anotace (v PDF jiz od verze 1.2!). Nekolika spinavymi
triky lze Acrobat primet, aby volal vhodnou externi aplikaci prehravajici
video, ale je to dost obskurni (zminku o tom lze dohledat v
http://tug.org/pipermail/pdftex/)

O vkladani videa a zvuku pomoci (treba Linoxoveho) pdfTeXu ovsem zatim
stale jen pro Win Reader bude clanek v pristim cisle Zpravodaje.

Vitek Zyka