tex4ht a cestina

Petr Pajas pajas at ufal.ms.mff.cuni.cz
Thu Jul 25 10:51:29 CEST 2002

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz (oldfrog) writes:

> Nevim, co je tex4ht, MikTeX jsem pouzival....

Aha, tedy tex4ht je program na prevod z LaTeXu do HTML. Poradi si s
odkazy, obrazky i formulemi.  Kdyz nejaky symbol nenajde ve
standardnim fontu, vytvori pro nej obrazek, celkove se snazi ale
pouzivat co nejvice z HTML (volitelne nabizi i spec. podporu pro
Mozillu s MathML). Vysledek je vetsinou o neco hezci nez z latex2html,
i kdyz zakladni princip je patrne stejny. Problem je s cestinou,
zrejme mu chybeji nejake mapy nebo co, takze nevi, ze ceska pismenka
ve fontu jsou.  Myslel jsem ze by s tim tady treba nekdo mohl mit
nejakou zkusenost.

> ....a u mne problem s cestonou spocival v chybejicim
> \usepackage[kodovani]{inputenc}. Tak to jsem jen
> strelil od boku, mozna mluvite o necem jinem.

Diky za radu, ale problem je opravdu v necem jinem.

-- Petr Pajas