tex4ht a cestina

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jul 25 10:07:33 CEST 2002

On Wed, 24 Jul 2002, oldfrog wrote:

> Nevim, co je tex4ht, MikTeX jsem pouzival....

tex4ht je program, ktery prevadi (La)TeX do html. Sam jsem ho nepouzil,
ale nastaveni cestiny je v nem pry komplikovane. Napriklad manual na
TeXLive 6 byl takto preveden a vsechny slovenske znaky byly vlozeny jako
unicodovske znakove entity. Protoze tex4ht vyprodukoval v podstate XHTML
vcetne XML deklarace, pouzil jsem pak XSLT procesor saxon k jejich nahrade
znaky z kodovani ISO-8859-2. Udelal jsem to svym stylesheetem, ktery
slouzi primarne k prekodovani XML, jen jsem vymenil metodu v <xsl:output>.
Stylesheet je snad na TeXLive 6 nekde v adresari source, puvodni (s
nastavenim <xsl:output method="xml" ... > je na me WWW strance
http://icebearsoft.euweb.cz/

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/